tisdag 4 maj 2010

Vinnaren

Hej vänner
Hoppas ni mår bra allihop. Nu har "slumpen fått dra vinnaren" i min utlottning....
Jag gör följande när jag inte orkar skriva lappar:
Skriver in alla namn i ett excelark och sätter en 1a eller 2a efter namnet beroende på om ni har en eller två lotter. Sorterar sen efter antal lotter, kopierar alla med två och klistrar in igen så har alla med två lotter dubbla chanser. Smidigt och armen värker inte som den gör när man skriver mängder av lappar.


Vinnaren i min första utlottning i bloggshopen blev nr 65 och där stod det MIMMI


Grattis till dig vännen. Maila din adress till mig samt vilken färg du vill ha på armbandet så kommer det snart på posten
Kram Agneta


8 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren! DET HÄR ÄR NU 3 tävlingen jag har missat Grrrr. så fina vinster! Suck! kram

    SvaraRadera
  2. Ååå, Stort GRATTIS till den lyckliga vinnaren!!
    Tack för en fin tävling & hoppas att det snart blir en ny =)
    Hoppas att du mår bra & att du får en fin Onsdag!!
    Varmaste kramen till dig
    Tina

    SvaraRadera
  3. Åh.. nu får jag sluta hålla tummen, för det blev inte jag som vann den här gången:)
    Men STORT grattis till vinnaren och ett JÄTTE STORT tack till dig då du ordnade tävlingen.
    Jag har varit på en promenad men det är så kallt, när kommer värmen egentligen.
    Önskar dig en trevlig kväll. Kram Maj-Gun.

    SvaraRadera
  4. Hej Agneta!
    Grattis till lyckosten som vann ditt fina armband!
    Jag har nog bara tur i kärlek jag men det är ju inte heller helt fel.
    Ha det så bra!
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  5. Det är ju jag som är LYCKOSTEN!
    Du kan inte förstå hur glad jag blev!!!!
    Hade jag kunnat hjula hade jag gjort det nu!
    Nu ska jag klura på färg... kanske måste jag rådfråga någon kär om råd ;)

    Mailar dig snart!!!!
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
    Mimmi

    SvaraRadera
  6. Hej Agneta!

    Stort grattis till lyckligan Mimmi som vann och tack för tävlingen:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej Agneta! Tack för en fin utlottning och Grattis till Mimmi som hade den stora turen...:)
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  8. Jättefina armband!

    Jag är intresserad av pärlörhängen som inte hänger :-).

    SvaraRadera